Plannen, plaatsen, wachtlijst

Wanneer krijg ik een reactie op mijn aanvraag? Is er een wachtlijst? Lees hier het antwoord op deze en andere veelgestelde vragen over plannen, plaatsen en wachtlijst.

Na aanmelding krijg je een bevestiging van inschrijving per mail. Hierna neemt de klantadviseur contact met je op. Hoe lang dit duurt, lees je hier:

Ik wil graag dat mijn kind binnen een maand start
Wij streven ernaar binnen twee weken op je aanvraag te reageren.

Ik wil graag dat mijn kind binnen zes maanden start
Eén keer per maand maken wij een nieuwe planning. Op het moment dat wij je een aanbod kunnen doen, nemen wij contact met je op. Je krijgt van ons een mail of wij bellen je.

Ik wil graag dat mijn kind start over zes maanden of nog later
Ongeveer zes maanden voordat je je kind wilt laten starten, nemen wij contact met je op.

Schrijf je kind eerst in. Dan nemen wij contact met je op over de mogelijkheden.

Of er een wachtlijst is, hangt af van:

  • de leeftijd van jouw kind
  • de ingangsdatum
  • de gewenste dagen
  • de gekozen vestiging

Wij proberen altijd te voldoen aan de wensen van jouw aanvraag. Is dit niet (helemaal) mogelijk? Dan bellen of mailen wij je om te bespreken of er voor jou ook (tijdelijk) andere dagen of vestigingen mogelijk zijn.

Zodra we weten wanneer we een plaats hebben voor jouw kind, neemt jouw klantadviseur contact met je op.

Voor een soepele overgang tussen de dagopvang en de buitenschoolse opvang (bso) adviseren we om jouw kind minimaal negen maanden van tevoren aan te melden.

De 12 officieel vastgestelde vakantieweken zijn:

  • 1 week voorjaarsvakantie
  • 2 weken meivakantie
  • 6 weken zomervakantie
  • 1 week herfstvakantie
  • 2 weken kerstvakantie

Heb je een 52-weken-arrangement?
Dit arrangement is inclusief 12 weken vakantie. Extra vakantiedagen en studiedagen zijn niet inbegrepen in onze arrangementen. Je kunt (indien beschikbaar) extra opvang inkopen. Dit kun je aanvragen bij je eigen vestiging via het ouderportaal. Je hoort van de medewerkers via de ouderportaal app of extra opvang mogelijk is.

Heb je een 40-weken-arrangement?
Bij dit arrangement zijn (extra) vakantiedagen en studiedagen niet inbegrepen. Je kunt (indien beschikbaar) extra opvang inkopen. Dit kun je aanvragen bij je eigen vestiging via het ouderportaal. Je hoort van de medewerkers via de ouderportaal app of extra opvang mogelijk is.